Acum 15 ani, tanarul Eugen Saulea, la acel moment in varsta de 20 de ani, iesea la cina la un restaurant care la acea vreme era unul dintre cele de "fite" din Bucuresti. Nu pare nimic deosebit, insa cina fusese castigata dupa ce depasise un target de vanzari la locul de munca. Acel moment l-a facut sa isi doreasca sa fie un foarte bun om de vanzari, dar, intre timp a devenit antreprenor si acum vinde pe milioane de euro propriile businessuri.
La sfarsitul primului an de facultate s-a angajat part-time ca operator de calculator la o companie de asigurari, iar in jumatatea de an in care a lucrat aici si-a dat seama ca i-ar placea sa fie agent de vanzari, sa faca parte dintr-un grup precum al acestora si, de ce nu, sa aiba si o masina precum a agentilor pe care ii admira.
“Am vrut foarte mult sa fiu ca ei si am aplicat pentru un post intr-o companie din domeniul bauturilor si am fost angajat. Atunci a inceput competitia si mereu am vrut sa fiu printre primii in vanzari. Aveam provocari zilnice, saptamanale, lunare, iar prima mare satisfactie a fost cand am castigat o masa la un restaurant”, afirma Eugen Saulea, fondatorul a trei companii cu afaceri de circa 6,9 milioane de euro anul trecut.
Urmareste inregistrarea emisiunii Start-Up Wall-Street. Afla povestea antreprenorului Eugen Saulea
A obtinut acest premiu dupa ce a reusit sa depaseasca obiectivele lunare de vanzari, iar faptul ca si-a permis sa iasa cu prietena (in prezent, sotie) la unul dintre restaurantele de fite din Bucuresti (localul aflat in Piata Lahovary a fost inchis intre timp) l-a facut sa isi doreasca “next level”.
A fost promovat din agent de vanzari in manager de zona, iar la 22 de ani era director de vanzari pe zona Constantei in cadrul Efes Romania
Ulterior, a aplicat tot catre companii de bunuri de larg consum, insa pentru functii mai inalt