- Social - nr. 934 / 20 Ianuarie, 2012 Ma vad nevoit sa ma adresez dvs. dupa ce am vazut si am trait in mai multe randuri situatia de la Casa de Asigurari de Sanatate Mures. Am sperat ca cei care conduc, organizeaza, analizeaza activitatea, situatiile si scenele din cadrul institutiei, se vor sesiza, autosesiza, de anormalitatea lucrurilor, de cozile interminabile, care pun la grea incercare rabdarea contribuabilului corect si vor curma aceasta adevarata BATAIE DE JOC la adresa cetateanului de rand, care nu vine sa ceara bani, ci vine sa dea bani, in contul obligatiilor la CAS. Am sperat si tot m-am consolat in zecile de ocazii cand am fost in institutia dvs., ca poate am nimerit intr-un moment nepotrivit si este doar o intamplare, dar mam convins ca a sta de fiecare data la o coada de 30-50 de persoane, la un ghiseu la care lucreaza un singur functionar nu mai este o coincidenta de simultaneitate intamplatoare, ci o deficienta de organizare, o realitate trista ce se petrece la dvs., expresie a respectului institutiei dvs., manifestat pentru cetateanul obisnuit pe care il obligati de fiecare data sa stea 2 ore sau chiar mai mult la coada pentru a-si rezolva problemele. Nu poti sa nu intrebi: 1. Dvs., ca si conducator si responsabil de activitatea Casei de Asigurari de Sanatate Mures, nu stiti sau n-ati vazut aceasta stare de lucruri, anormala? Daca DA, e foarte trist, ca nu ati luat nicio masura, daca NU, care sunt preocuparile dvs. principale daca nu contributiile la fondul de sanatate a cetatenilor si modul lor de operare?!? 2. Toate institutiile statului incearca sa se modernizeze, sa se adapteze cat mai bine la cerintele societatii civile, la cerintele cetatenilor, pentru a le face viata mai acceptabila, mai ales cand perfect constienti de obligatiile ce le au, incearca sa se achite de ele: - dece nu se poate achita contributia la fondul de sanatate, prin ordin