Intr-o lume aflată în plină expansiune, dominată de companii internaţionale de succes, piesa centrală a unui brand este sigla cu care produsul vine în întâmpinarea potenţialilor clienţi. O gafă la acest nivel poate fi fatală companiei, iar rebranduirea..costisitoare.
Business Insider publică un top al celor mai neinspirate sigle din istoria campaniilor de promovare. De la simple greşeli de grafică, la adevărate mesaje obscene, toate aceste sigle au adus companiilor pierderi financiare uriaşe.
VEZI AICI O GALERIE A CELOR MAI OBSCENE SIGLE DIN LUME
Intr-o lume aflată în plină expansiune, dominată de companii internaţionale de succes, piesa centrală a unui brand este sigla cu care produsul vine în întâmpinarea potenţialilor clienţi. O gafă la acest nivel poate fi fatală companiei, iar rebranduirea..costisitoare.
Business Insider publică un top al celor mai neinspirate sigle din istoria campaniilor de promovare. De la simple greşeli de grafică, la adevărate mesaje obscene, toate aceste sigle au adus companiilor pierderi financiare uriaşe.
VEZI AICI O GALERIE A CELOR MAI OBSCENE SIGLE DIN LUME