Agentia de publicitate Cohn&Jansen JWT isi propune sa se dezvolte regional prin castigarea de clienti din zona Europei Centrale si de Est, a declarat Alina Tudose, managing director si managerul departementul de strategie al companiei cu afaceri de circa 2,5 milioane de euro anul trecut.
““Vrem sa participam la cat mai multe licitatii regionale pentru ca avem o sansa. Romania este foarte bine privita din punct de vedere creativ in Europa Centrala si de Est. Festivalul de la Cannes de anul trecut (n.red. cand Romania a castigat pentru prima data marele premiu) a fost un varf foarte important in istoria publicitatii romanesti", spune Alina Tudose (foto), adaugand ca inca dinainte de succesul agentiei McCann Erickson din 2011 de la Cannes, Romania avea o imagine foarte buna in domeniul publicitatii.
"Romania incepuse sa se vada din ce in ce mai bine in regiune pentru ca Festivalul de la Portoroz (n.red. cel mai important festival de creatie din Europa Centrala si de Est) era plin de premii castigate de romani. Cu atat mai mult se vorbeste acum de Romania si cred ca se va vorbi in continuare pentru ca nu cred ca a fost prima si ultima data cand tara noastra obtine astfel de premii la Cannes”, continua Tudose.
De aproximativ jumatate de an Cohn&Jansen JWT este implicata intr-o licitatie pentru un client in zona Europei Centrale si de Est si, daca va castiga, ar urma sa realizeze campaniile firmei in cinci tari: Rusia, Polonia, Bulgaria, Cehia si Ucraina.
Managerul Cohn&Jansen JWT spera ca veniturile generate de clientii din strainatate sa reprezinte in jur de 5-7% din cifra de afaceri de aproximativ 3 milioane de euro la care ar trebui sa ajunga agentia in 2012.
Cohn&Jansen JWT este compania care a reiesit in urma fuziunii din 2010 a agentiilor Cohn&Jansen si Scala JWT, filiala locala a retelei JWT. Actionarii agentiei sunt Petra Ho