In urma cu zece ani se masurau doar cateva statii de televiziune, in timp ce acum se raporteaza date in jur de 400 de canale din toata tara sau chiar pentru console de jocuri, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Lucia Antal, presedintele Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor (ARMA).
„Industria de media si publicitate s-a schimbat enorm in perioada cuprinsa intre sfarsitul anilor '90 si momentul la care vorbim, inceputul lui 2012. Am trecut de la o epoca in care telespectatorul consuma continutul dorit dupa programul stabilit de statiile TV la situatia in care se consuma continutul oriunde si oricand, dupa cum doreste. Am trecut de la situatia in care aveam un singur ecran cu ajutorul caruia priveam la televizorul din sufragerie, la cea in care a aparut al doilea ecran (computerul), apoi al treilea (telefonul mobil), iar acum ne gasim in situatia in care avem un al patrulea (iPad-ul) care tinde sa il inlocuiasca pe al doilea (computerul). Vorba unui expert in comunicare si comunicatii digitale: singurul lucru care a reusit pana acum sa bata iPad-ul a fost iPad 2”, afirma Antal, sefa ARMA, organizatie infiintata in 2001 care opereaza sistemul de masurare a audientelor de TV din Romania.
Pe de alta parte, daca in urma cu zece ani, aproape toti aveam un singur televizor, care se afla in sufragerie, in prezent acesta se afla peste tot, in locuri si suporturi diferite. Iar daca inainte oamenii se uitau la televizor impreuna cu familia, in prezent oamenii se uita la televizor prin intermediul Facebook, Twitter sau Zeebox.
"Internetul nu va distruge televiziunea, ci o va ajuta sa evolueze"
"Credem ca internetul este si va fi un mediu complementar televiziunii. El ii va ajuta pe clientii de publicitate sa isi transmita mesajul lor catre un public mai greu de atins cu mediul TV. Internetul nu va distruge televiziunea, ci o va ajuta s