Metro Cash & Carry România a lansat un magazin online dedicat produselor de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol, potrivit unui comunicat remis de companie.
Noul magazin se numeşte METRO Office Direct şi reprezintă prima iniţiativă din comerţul modern din România, în sfera comerţului online.
„Piaţa din România are nevoie de un astfel de serviciu şi suntem siguri că această iniţiativă se va bucura de succes, motiv pentru care luam în calcul dezvoltarea unor noi secţiuni şi instrumente online, astfel încât colaborarea să se desfăşoare cât mai bine, în avantajul activităţilor de afaceri pe care clienţii noştri le desfăşoară”, a spus Marc Carena, director Management Clienţi Metro Cash & Carry România.
Noua funcţiune web permite clienţilor profesionişti ai Metro Cash & Carry să comande online orice produs din gama de peste 4.500 de articole necesare funcţionării perfecte a oricărei afaceri profesioniste.
Printre produsele prezente în magazinul online se numără produse şi sisteme IT, mobilier, accesorii şi consumabile de birou, papetărie, echipamente de lucru, produse de unică folosinţă, produse de curăţenie, dar şi răcoritoare, cafea, cafetiere şi alte produse de protocol.