Bucureștenii sunt cei care contribuie cel mai mult la volumul cumpărăturilor online, dar în județe precum Călărași, Brăila și Teleorman s-au observat cele ami mari creșteri ale achizițiilor pe internet de 278%, 233% și 182% în 2011 față de anul precedent, potrivit unei statistici realizate de Okazii.ro.
Cumpărăturile online în România au crescut în 2011 față de 2010 cu peste 130% în toate județele din țară. Acest procent de creștere este net depășit în județe ca Brăila, Călărași, Teleorman sau Giurgiu, chiar dacă din punct de vedere al volumului de tranzacții conduc în continuare județele din centrul Transilvaniei, Banat și Dobrogea (așa cum se poate vedea în imaginea de mai jos - România, structura shopping-ului online pe regiuni).
Anul 2011 a fost anul shopping-ului online în România, cumpărăturile crescând cu mai mult de 130% faţă de 2010.
„Preconizăm un 2012 cel puţin la fel de spectaculos ca anul care tocmai s-a încheiat. Din 3,3 milioane de români care intră pe Okazii.ro în fiecare lună, vedem creșteri semnificative ale numărului de vânzători și cumpărători din provincie. Această diversitate și localizare pe regiuni reprezintă pulsul României pe Internet”, a declarat Costin Cadelcu, Marketing Manager Okazii.ro.
Statisticile arată că ,anul trecut, creşterea cea mai mare a numărului lunar de tranzacţii online a avut loc în județul Călărași de 278,7%.
Bucureştiul deţine o pondere importantă a shopping-ului online la nivel de regiune (peste 51% din volumul tranzacțiilor în Muntenia și 15% din totalul achizițiilor online în România). Se observă însă o tendinţă importantă, tot mai mulţi shopperi online împătimiţi provin nu doar din oraşele mari, ci mai ales din orașe mici şi chiar de la sate!
Top trei județe, după București, din punct de vedere al tranzacțiilor pe internet, arată astfel: Cluj (5,02% din tot