Anul acesta va aduce o crestere de circa 10% fata de 2011 pentru GolinHarris Bucuresti, companie care a avut o cifra de afaceri de circa 1,4 milioane de euro anul trecut, a declarat pentru Wall-Street, Hortensia Nastase, managing partner al agentiei de relatii publice.
Avansul este determinat de cresterea proiectelor de PR digital si de castigarea de noi clienti. De la inceputul anului, compania si-a adaugat trei noi clienti in portofoliu.
“2011 a fost un an foarte bun pentru noi. Suntem norocosi sa avem alaturi de noi parteneri curajosi si vizionari care au anticipat puterea si vocea PR-ului, acordandu-i un loc privilegiat in mixul de comunicare. La nivel de cifra de afaceri, 2011 a adus o usoara crestere, datorata in principal evolutiei in zona de new business, care ne-a adus clienti noi in portofoliu”, explica Nastase.
Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 1,4 milioane de euro, fata de 1,35 milioane de euro in 2010, potrivit datelor oferite de GolinHarris Bucuresti.
Printre clientii castigati de companie anul trecut se numara BMW, CBRE Real Estate Consultancy, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Kludi, Readers Cafe, Stefanel, Transavia si UNICEF.
Estimeaza o crestere cu 10% a pietei de PR anul acesta
In opinia Hortensiei Nastase, nu doar compania pe care o conduce a crescut anul trecut, ci intreaga piata de relatii publice.
„Previziunile noastre arata ca piata de PR a avut anul trecut o revenire cu 10-20% fata de 2010. Probabil ca primele 15 agentii de relatii publice din Romania, cele care fac 80% din piata, au insumat anul trecut cifre de afaceri de peste 20 de milioane de euro. Iar piata de PR isi va continua ascensiunea si in 2012, cand ne asteptam la o crestere de aproximativ 10%”, afirma sefa GolinHarris Bucuresti, agentie care face parte din Lowe, unul dintre cele