După ce l-a ajutat pe Zuckerberg cu FaceMash, precursorul Facebook-ului, şI a iscat un adevărat scandal la Harvard, Green a decis că se face băiat cuminte. Când Mark l-a invitat să abandoneze împreună cu el facultatea şI să-l ajute cu lansarea "The Facebook" în 2004, Green a spus pas. Nu de bunăvoie, ci pentru că nu l-a lăsat tatăl lui.
Şi-a văzut de şcoală şI, după absolvire, s-a implicat un timp şI în politică, în echipa fostului candidat la alegerile prezidenţiale americane, John Kerry.
Cu toate că a pierdut marele tren numit "Facebook", Joe Green l-a ajuns pe Zuckerberg din urmă. Puţină lume ştie că el este cel care l-a convins pe american să renunţe la articolul "the" din denumirea "The Facebook". În 2007, a lansat Causes, una dintre cele mai de succes aplicaţii de pe Facebook, care are în prezent peste 170 de milioane de utilizatori. Prin intermediul "Causes", internauţii se pot implica în tot felul de cauze sociale sau politice. Ba mai mult, Green a cumpărat o parte din acţiunile Facebook şI se bucură din plin de succesul lui, în case luxoase şI la volanul unor bolizi pe măsură
După ce l-a ajutat pe Zuckerberg cu FaceMash, precursorul Facebook-ului, şI a iscat un adevărat scandal la Harvard, Green a decis că se face băiat cuminte. Când Mark l-a invitat să abandoneze împreună cu el facultatea şI să-l ajute cu lansarea "The Facebook" în 2004, Green a spus pas. Nu de bunăvoie, ci pentru că nu l-a lăsat tatăl lui.
Şi-a văzut de şcoală şI, după absolvire, s-a implicat un timp şI în politică, în echipa fostului candidat la alegerile prezidenţiale americane, John Kerry.
Cu toate că a pierdut marele tren numit "Facebook", Joe Green l-a ajuns pe Zuckerberg din urmă. Puţină lume ştie că el este cel care l-a convins pe american să renunţe la articolul "the" din denumirea "The Facebook". În 2007, a lansat Causes, una dintre cele m