UPC Romania isi extinde grila prin introducerea unui nou pachet premium - Bollywood, care include trei televiziuni ce difuzeaza filme, seriale si emisiuni de divertisment produse si coproduse in India si in Europa, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX. Pachetul Bollywood, care include televiziunile Bollywood TV, Bollywood Classic si Bollyshow, a intrat in premiera pe piata locala in grila de programe UPC. Cele trei noi televiziuni vor difuza, anual, aproximativ 3.000 de ore de continut nou. Pachetul Bollywood le ofera abonatilor UPC posibilitatea de a vedea filme artistice, seriale, documentare si emisiuni selectionate special pentru telespectatorii din Romania. "83% dintre romani se uita zilnic la televizor, iar 28% dintre ei au achizitionat in 2011 pachete de programe suplimentare (potrivit raportului de cercetare «Atitudini si obiceiuri de consum media. Perceptii privind CNA», dat publicitatii in noiembrie 2011, n.r.). Este clar ca vorbim de un consum mare de continut media si de gusturi diverse in materie de continut TV. UPC are cea mai extinsa si variata grila de pe piata, care vine in intampinarea preferintelor clientilor", declara Iulia Florea, COO UPC Romania. Bollywood TV, unul din cele trei televiziuni incluse in noul pachet oferit de UPC, a fost adaptat pentru piata locala si va oferi cele mai de succes filme din industria cinematografica indiana, care acopera toate genurile: actiune, dragoste, comedie, arta. In fiecare an, abonatii UPC se vor putea bucura de peste 3.000 de filme noi. O parte din aceste filme prezinta si actori de la Hollywood precum Sylvester Stalone sau Ben Kingsley. Pe 17 ianuarie, societatea ISG TV SRL, ai carei asociati sunt cetatenii israelieni Shimshon Shai si Elazar Gilad (fiecare cu cate 45%) si Noemi-Gabriela Samoila-Zamfirescu (10%), a primit o licenta audiovizuala prin satelit, de la Consiliul National al Audiovizualului, pen