Nu renunţăm la smartphone-uri nici în momentele intime: 75% din utilizatorii BlackBerry poartă conversaţii telefonice la baie.
RIM (Research in Motion), compania care produce BlackBerry, nu este în cea mai bună perioadă în privinţa vânzărilor, dar rămâne în topul preferinţelor utilizatorilor la un capitol mai delicat: posesorii acestor terminale petrec cel mai mult timp vorbind la telefon în timp ce sunt la toaletă. Studiul, realizat de firma de analiză americană 11Mark, a arătat că 75% din cei care au un BlackBerry au vorbit măcar o dată de la baie.
BlackBerry a fost însă întrecut de smartphone-urile cu platformă mobilă de la Google în cazul navigării internetului în momentele intime. Astfel, 87% din persoanele cu acest tip de telefoane le-au spus celor de la 11Mark că navighează pe internet şi că folosesc aplicaţiile în timp ce stau pe toaletă, spre deosebire de „doar" 84% din utilizatorii de BlackBerry. Din nou, fanii iPhone-ului sunt cei mai rezervaţi, doar trei sferturi intrând în mediul virtual în astfel de momente.
Sondajul a relevat şi statistici interesante asupra comportamentului persoanelor şi legătura lor strânsă cu gadgeturile. 63% din numărul total de respondenţi admit că au răspuns la un telefon de pe toaletă, iar 41% că au fost ei cei care au iniţiat o conversaţie în acest loc. Acest lucru este cauzat şi de schimbul de generaţii, cei mai mulţi dintre cei care îşi iau telefonul peste tot fiind din Generaţia Y (născuţi după anul 2000). În plus, un sfert dintre cei care au răspuns au declarat că nu ar intra niciodată la baie fără telefonul mobil, 20% având măcar o singură dată o convorbire de afaceri în acest loc.
London, speranţa canadienilor
Dacă la baie BlackBerry-ul stă bine, la vânzări, terminalul nu a ajuns nici măcar în top cinci, arată cel mai recent studiu de la firma iSuppli. Pentru a reveni în preferinţele utiliza