Domeniul relatiilor publice devine din ce in ce mai important in comunicare, in 2011 piata locala de PR cunoscand o efervescenta deosebita, a declarat pentru Wall-Street.ro, Hortensia Nastase, managing partner al GolinHarris Bucuresti, agentie de relatii publice cu afaceri de 1,4 milioane de euro anul trecut.
„PR-ul n-a fost niciodata atat de sexy. Si cand spun asta nu ma refer la pantofii pe a caror talpa am primit victoriosi un autograf de la un celebru creator sau la gentile de colectie pe care le purtam in parada, dar numai dupa ce le-am expus mandri pe Facebook. Ma refer la generozitatea, autenticitatea, adrenalina, eficienta, creativitatea si persuasiunea pe care aceasta disciplina nu le-a avut nicicand pana acum", explica Nastase.
Ea spune ca piata locala de PR a fost foarte dinamica anul trecut, tot mai multe branduri comunicand prin intermediul relatiilor publice. In 2011 cea mai importanta tendinta pe piata locala de relatii publice a fost digitalizarea potrivit sefei GolinHarris Bucuresti.
In ceea ce priveste trendurile care vor marca PR-ul romanesc in acest an, Nastase spune ca relatia cu serviciile de relatii publice vor fi personalizate in functie de fiecare brand, utilizatorul va avea un rol cheie in comunicarea online, iar continutul va fi foarte important atat pentru construirea reputatiei in mediile tradtitionale cat si pe internet.
„PR-ul se transforma si se reinventeaza in permanenta si, odata cu el, si rolul specialistilor care lucreaza in aceasta industrie. Daca in urma cu cativa ani PR-ul insemna in mare parte media relations si comunicate de presa, astazi oamenii de PR au un rol primordial in construirea perceptiilor despre branduri si companii, in influentarea si modelarea emotiilor si a ideilor, in construirea reputatiei. Dupa un 2011 in care am fost martori neputinciosi ai unui esec in PR (si in casnicie) al u