In ciuda recentelor polemici legate de cenzura, Twitter isi continua evolutia spectaculoasa la nivel international, specialistii estimand triplarea veniturilor provenite din publicitate pana in 2014.
Potrivit previziunilor publicate de eMarketer, pana la sfarsitul anului in curs, in vistieria Twitter vor intra 260 de milioane de dolari provenite din advertising, urmand ca in alti doi ani sa se inregistreze venituri de 540 de milioane, relateaza Webnews.
Serviciul de microblogging cunoaste o perioada de expansiune, cu o puternica tendinta de cucerire a publicului de pe toate meridianele lumii, de pe urma careia va avea fara indoiala de castigat.
Potrivit sursei citate, pana in prezent, 90% din veniturile publicitare ale Twitter au fost incasate din portofelele investitorilor americani, in timp ce alte tari au contribuit cu numai 10 procente.
Perspectivele sunt insa complet diferite, pietele externe rezervandu-si un rol in continua crestere in acest context, astfel incat, in 2014, situatia s-ar putea prezenta sub forma unei descresteri a cotei veniturilor provenite din rezervorul local la 83%.
Procesul de extindere a activitatii la nivel international a determinat in paralel revizuirea modului de gestionare a continuturilor: cu doar cateva zile in urma, Twitter a anuntat posibilitatea de a fi cenzurate mesajele considerate inadecvate, in functie de legile unui anumit stat.
In ciuda recentelor polemici legate de cenzura, Twitter isi continua evolutia spectaculoasa la nivel international, specialistii estimand triplarea veniturilor provenite din publicitate pana in 2014.
Potrivit previziunilor publicate de eMarketer, pana la sfarsitul anului in curs, in vistieria Twitter vor intra 260 de milioane de dolari provenite din advertising, urmand ca in alti doi ani sa se inregistreze venit