Proiectul de buget al municipiului este gata pentru a fi aprobat de Consiliul Local. Ieri după-amiază a avut loc dezbaterea publică a documentului care prevede venituri de 536 milioane de lei şi cheltuieli de 586 milioane de lei
Ieri după-amiază, în sala Consiliului Local a avut loc dezbaterea publică a proiectului de buget pe anul 2012. Conducerea Primăriei Braşov, printre care primarul George Scripcaru şi directori ai direcţiilor şi serviciilor din subordine, precum şi a altor instituţii care aparţin de Consiliul Local s-a întâlnit cu consilieri locali şi cetăţeni interesaţi de bugetul local al municipiului Braşov. Directorul Serviciului Buget a prezentat structura bugetului local, pe capitolele venituri şi cheltuieli. Astfel, la capitolul venituri se prognozează suma de 536 de milioane de lei, iar la cheltuieli suma de 586 de milioane de lei. Însă, bugetul este echilibrat datorită excedentului bugetar înregistrat pe exerciţiul financiar al anului trecut.
Buget echilibrat
„Am realizat o structură bugetară echilibrată, care răspunde necesităţilor oraşului şi care asigură, în primul rând, respectarea legislaţiei, mai ales în privinţa banilor necesari plăţii subvenţiilor obligatorii. O altă preocupare a noastră a fost să asigurăm sumele necesare cofinanţării proiectelor europene. În acelaşi timp, am asigurat banii necesari funcţionării sistemului de învăţământ şi a programelor sociale, precum şi a serviciilor publice”, a spus, la începutul dezbaterii, primarul George Scripcaru.
Din totalul cheltuielilor, 31,74% sunt alocaţi pentru transporturi, 20,13% pentru învăţământ, iar 11,12% pentru locuinţe, servicii şi dezvoltare publică.
Proiectele cu finanţare europeană asigură banii pentru investiţii
Investiţiile şi proiectele cu finanţare europeană sunt pe primul loc în vizorul conducerii Primăriei pentru acest an.