Microsoft, mizand pe reactia prompta a utilizatorilor refractari la schimbarile politicii de privacy anuntate de Google, a cumparat pagini intregi de publicitate pe principalele cotidiane din SUA.
Promovandu-si in forta propriile produse si servicii, grupul din Redmond lanseaza in aceasta ampla campanie o provocare directa Unchiului G, propunand transferul de la Gmail la Hotmail, de la Google la Bing, de la Google Docs la Office 365 si de la Chrome la Internet Explorer, relateaza Webnews.
Sub motto-ul "Putting people first", Microsoft doreste sa transmita cititorilor o invitatie la solutii alternative celor oferite de Google, cu obiectivul evident de a atrage o buna parte din utilizatorii acestuia in propria gospodarie, cu promisiunea acordarii unei atentii deosebite persoanei si respectarii drepturilor acesteia inainte de toate.
Atacul este dur: in opinia celor de la Microsoft, utilizatorii sunt "frustrati" si "dezorientati" din pricina ultimelor avizari lansate de Google in mod repetat, cu privire la schimbarile pe care le va aplica in modul de gestionare a datelor sensibile, fara a respecta dreptul la "liberul arbitru", fara a acorda posibilitatea unei alegeri.
Frank X. Shaw, responsabilul cu comunicarea din cadrul Microsoft, sustine asadar ca solutia de abandonare a serviciilor Google si transferul catre cele propuse de Microsoft ar insemna "evitarea transformarii in obiecte de schimb pe piata publicitara si intoarcerea la statutul de persoane reale inainte de toate".
Microsoft, mizand pe reactia prompta a utilizatorilor refractari la schimbarile politicii de privacy anuntate de Google, a cumparat pagini intregi de publicitate pe principalele cotidiane din SUA.
Promovandu-si in forta propriile produse si servicii, grupul din Redmond lanseaza in aceasta ampla campanie o provocare directa