Gară de lux, tratament ca la congelator. În staţia CFR Turnu Severin, investiţie realizată cu aproape 6 milioane de euro, e aproape la fel de frig ca şi afară. Călătorii aşteaptă trenurile, care mai au şi întârziere, în condiţii greu de suportat.
O clădire imensă, începută în 2004, terminată în 2010 şi nejustificată pentru numărul mic de călători. Aşa ar putea fi descrisă Gara din Drobeta Turnu Severin. Şase ani cât a durat construcţia, oamenii au aşteptat trenul îndurând frigul de afară, gerul, ploaia şi chiar ninsoarea.
Trenuri anulate şi întârzieri pe Regionala CFR Iaşi din cauza gerului. Vezi cum se circulă în Moldova
De frig n-au scăpat nici acum, când clădirea este dată în folosinţă. „Vin cu copiii mici care pleacă. Este iarnă acum, trenurile au întârziere, măcar căldură să fie. Vin oamenii de la ţară la oră fixă şi trenul nu mai vine şi stau în frig că nu au ce să facă”, a spus Gheorghe Dobrică, unul din călători.
Pe timpul nopţii căldura este furnizată fără întrerupere, iar ziua în funcţie de cum ajung trenurile în gară. Căldura se dă cu porţia din luna octombrie. Cauza gerului pare să fie faptul că centrala termică a gării este veche şi subdimenisoantă, iar clădirea foarte mare.
Atenţie! Cod galben de ninsori în Moldova. Află cum va fi vremea în regiune
Frigul afectează chiar şi clădirea. Gresia din sălile de aşteptare de la etajele superioare se exfoliază. Reprezentanţii staţiei au găsit, se pare, o soluţie de ultim moment pentru rezolvarea problemei: “Trecerea interzisă” la etajele cu pricina.
CLICK PE POZE PENTRU A VEDEA CE CONDIŢII SUNT ÎN GARĂ
Gara Tr. Severin a trecut printr-o mulţime de peripeţii. Construcţia ei a fost începută în 2004 şi trebuia terminată în trei ani şi a fost finalizată în şase. A fost proiectată cu lifturi, dar nu au mai fost făcute pentru că