Media Direction, agenţia de media din cadrul grupului de comunicare BBDO România, a câştigat, recent, pitch-ul organizat de Berlin Chemie pentru contul de media al companiei, se arată într-un comunicat de presă transmis redacţiei.
Licitaţia a însemnat un proces complex de selecţie în două etape - strategia de media, urmată de strategia de buying - care a început în iunie 2011 şi s-a încheiat în ianuarie 2012, odată cu anunţarea câştigătorilor.
În pitch au fost implicate 5 agenţii de top din România, iar contul a fost câştigat de Media Direction, care îşi păstrează, astfel, în portofoliu clientul Berlin Chemie.
Oana Pădure, Managing Director Media Direction, a precizat: "Am început colaborarea cu Berlin Chemie în 2008, iar rezultatul pitch-ului organizat de companie după 4 ani de colaborare cu Media Direction ne arată că suntem în continuare cea mai bună opţiune pentru clientul nostru. Este o confirmare a competenţelor noastre şi a faptului că Media Direction este un partener de cursă lungă".
F. A. Media Direction, agenţia de media din cadrul grupului de comunicare BBDO România, a câştigat, recent, pitch-ul organizat de Berlin Chemie pentru contul de media al companiei, se arată într-un comunicat de presă transmis redacţiei.
Licitaţia a însemnat un proces complex de selecţie în două etape - strategia de media, urmată de strategia de buying - care a început în iunie 2011 şi s-a încheiat în ianuarie 2012, odată cu anunţarea câştigătorilor.
În pitch au fost implicate 5 agenţii de top din România, iar contul a fost câştigat de Media Direction, care îşi păstrează, astfel, în portofoliu clientul Berlin Chemie.
Oana Pădure, Managing Director Media Direction, a precizat: "Am început colaborarea cu Berlin Chemie în 2008, iar rezultatul pitch-ului organizat de companie după 4 ani de colaborare cu Media Direction ne arată că suntem în co