O companie americană de publicitate pe internet a realizat un studiu mai puţin ortodox: după ce analizat gusturile muzicale ale utilizatorilor de internet, le-a asociat cu interesele acestora care reies din căutările de pe Google şi de pe profilul de Facebook şi a ajuns la concluzii surprinzătoare.
Conform „The Huffington Post", cei care ascultă foarte multe melodii de la cântăreaţa Adele, adoră să călătorească în Australia. De asemenea, ştiaţi că cei care posedă BlackBerry au mai mari şanse să fie fani Metallica.
Iată mai jos câteva astfel de rezultate interesante:
Fanii John Lennon au cu 101% mai mari şanse să aibă un animal de companie.
Fanii Nirvana au cu 98% mai multe şanse să fie utilizatori de iPhone.
Fanii Beyonce au cu 172% mai multe şanse să fie utilizatori de BlackBerry.
Fanii lui Jason Mraz au cu 78% mai multe şanse să aibă un iPhone.
Fanii Metallica au cu 183% mai multe şanse să deţină un BlackBerry.
Fanii U2 au cu 595% mai multe şanse să fie fani ai fotbalului. De asemenea, aceştia au cu 68% mai multe şanse să aprecieze produsele ecologice.
Fanii Nickelback au cu 123% mai multe şanse să fie fumători.
Fanii Coldplay cu cu 52% mai multe şanse decât restul persoanelor să fie religioşi.
Fanii Black Eyed Peas au cu 110% mai multe şanse să achiziţioneze un telefon Sony Ericsson.
Informaţiile de mai sus nu sunt neapărat folositoare din punct de vedere ştiinţific, dar pot clarifica modul în care acţionează companiile de publicitate pe internet. Acestea analizează profilul unei anumite persoane şi îşi îndreaptă reclamele către anumiţi oameni şi producători. În urma unei asemenea statistici, BlackBerry ar putea să se promoveze printr-o reclamă în care joacă James Hetfield, solistul de la Metallica.
Cei de la ToneMedia susţin că acesta este viitorul publicităţii: transformarea de la