Ultima strategie a lui Microsoft: campanie pe Twitter prin care ofera 20 de Windows Phone celor care descriu cel mai bine problemele smartphone-urilor care utilizeaza sistemul de operare Google.
In dragoste si in razboi totul este permis, astfel incat Microsoft a decis sa foloseasca in lupta impotriva concurentei "armele neconventionale", relateaza Il Fatto Quotidiano.
Atacul vine direct pe Twitter, fiind opera membrului Windows Phone Ben Rudolph, care a invitat toti utilizatorii Android sa denunte punctele slabe ale telefonului lor, "ciripindu-si" nemultumirea impotriva sistemului Google prin intermediul hashtag#DROIDRAGE.
Cele mai bune mesaje in acest sens vor fi recompensate cu un premiu de 20 de telefoane Samsung Focus, echipate, bineinteles, cu sistemul Windows Phone.
Conform sursei citate, agresiva campanie de marketing a inceput de fapt cu cateva saptamani in urma la Las Vegas, cu ocazia Consumer Electronics Show, unde Ben Rudolph a infruntat fata in fata fanii smartphone-urilor, cu intentia de a demonstra superioritatea lui Windows Phone.
"Evanghelistul" Rudolph a pariat atunci pe o suta de dolari cu oricare vizitator de la targ care era dispus sa-l provoace la un concurs de viteza pe smartphone, cu scopul de a face o fotografie si a o posta pe Facebook cat mai curand posibil.
Competitia s-a incheiat cu 30 de victorii pentru Ben, 3 infrangeri si o remiza.
Intre timp, sistemul "deschis" dezvoltat de Google nu trece printr-o perioada foarte fericita, zi de zi crescand tot mai mult semnalele de alarma referitoare la noi virusi, care, fapt si mai grav, sunt adesea ascunsi in cadrul aplicatiilor publicate pe piata oficiala.
Ultima strategie a lui Microsoft: campanie pe Twitter prin care ofera 20 de Windows Phone celor care descriu cel mai bine problemele smartphon