La sfârşitul lunii februarie, designerul Alexandru Ciucu, unul dintre furnizorii Casei Regale a României, va testa piaţa internaţională cu o prezentare la Monte Carlo.
Colecţia „L'Homme. Roi 2012" pe care Alexandru Ciucu o va prezenta la Monaco este „sută la sută românească", de inspiraţie aristocratică, cu accente şic moderniste. Designerul spune că priveşte evenimentul şi ca pe o mândrie personală, pentru că „putem arăta şi o altă faţă a românilor, atât de blamaţi în presa de afară".
„Adevărul": Pe 28 februarie îţi vei lansa noua colecţie într-un loc celebru, la Hotel de Paris din Monaco, în prezenţa unor membri ai Casei Regale din Monaco. Cum ai reuşit să ajungi acolo şi care sunt „artificiile" cu care crezi că vei impresiona?
Alexandru Ciucu: Datorez în mare măsură oportunitatea de a-mi expune colecţia la Monte Carlo Casei Regale din România, care a binevoit să-mi acorde Înaltul Său Patronaj pentru această prezentare şi care, de asemenea, mi-a facilitat contactul cu anumite persoane din elita monegască. Nu pot spune că am un artificiu anume cu care să impresionez în această încercare de a depăşi graniţele României. Cred însă că acolo, cât şi aici, oamenii îşi doresc haine de o calitate ireproşabilă, iar eu asta ştiu să fac. Mă aştept să fie puţin mai exigenţi, dar sunt pregătit pentru acest lucru. Este o prezentare monobrand, cu alte cuvinte va fi prezentată o singură colecţie, „L'Homme. Roi 2012", care va fi ulterior expusă pentru două săptămâni la sediul Maison de L'Amerique Latin du Monaco, pentru cei care nu vor putea ajunge în seara prezentării sau pentru cei care vor fi interesaţi să comande vreun model din colecţie.
Ce anume ne propune colecţia cu un titlu atât de „maiestuos"?
Colecţia se numeşte „L'Homme. Roi" şi este de inspiraţie aristocratică, cu accente şic moderniste. Este dedicată Bărbatului Rege, băr