Mancarea si bauturile parfumate cu iasomie, crizanteme sau trandafiri devin din ce in ce mai folosite in lumea intreaga, dupa cum atesta analistii din piata ingredientelor botanice.
Producatorii de produse alimentare se intorc tot mai mult spre gustul placut inspirat de florile gradinilor, pentru a satisface cererea consumatorilor. Acestia le percep ca fiind benefice sanatatii, prin faptul ca sunt naturale, promit un nou deliciu, unic, potrivit raportului de saptamana trecuta al site-ului Nutraceuticals World, citat de Cyber Presse.
In timp ce parfumurile florale sunt de mult timp utilizate in Orientul Mijlociu si Indepartat, practica nu displace nici consumatorilor occidentali. S-a ajuns la concluzia ca astazi ingredientele botanice sunt de 4 ori mai populare fata de acum 5 ani, mai ales in bauturi calde, precum ceaiul, in bauturi racoritoare si in dulciuri. Ele au reprezentat 70% in toate lansarile de produse care au avut ca sursa de inspiratie gradina.
Asociata ceaiului, iasomia da cea mai placuta aroma, in timp ce crizantema este folosita pentru a parfuma bauturile fara alcool. Dar, aromele florale nu sunt intrebuintate numai pentru ceaiuri ori racoritoare, ci si in alcool, produse lactate, ciocolata de casa si la asezonarea diferitelor mancaruri.
Mancarea si bauturile parfumate cu iasomie, crizanteme sau trandafiri devin din ce in ce mai folosite in lumea intreaga, dupa cum atesta analistii din piata ingredientelor botanice.
Producatorii de produse alimentare se intorc tot mai mult spre gustul placut inspirat de florile gradinilor, pentru a satisface cererea consumatorilor. Acestia le percep ca fiind benefice sanatatii, prin faptul ca sunt naturale, promit un nou deliciu, unic, potrivit raportului de saptamana trecuta al site-ului Nutraceuticals World, citat de Cyber Presse.
In timp ce