Cea mai importanta provocare pentru industria de BTL (below the line-in special organizare de evenimente, promotii, activari) este interactiunea cu internetul astfel incat fanii din online ai companiilor sa devina si clienti ai acestora, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Mircea Sebe, managerul Lowe Vibe, divizia de BTL a agentiei de publicitate Lowe&Partners.
“BTL-ul este si va ramane singurul canal de interactiune fata in fata a brandului cu consumatorul. Cea mai mare provocare a acestuia este sa transforme <
O piata de 100 de milioane de euro
Serviciile de BTL reprezinta o piata de aproape 100 de milioane de euro, adica in jur de 15% din industria locala de publicitate, potrivit managerului Lowe Vibe. El adauga ca in acest an domeniul va inregistra o crestere de cel putin 10%, datorita faptului ca tot mai multe companii investesc in domeniu, dar si ca urmare a Jocurilor Olimpice, Campionatului European de Fotbal sau a alegerilor electorale.
“Probabil ca un volum urias de bani va inunda piata, in special cea de eveniment, dar si online-ul sau TV-ul. Astfel ca probabil “share of voice-ul” (n.red. procentul de expunere al unui brand in publicitate) multor branduri va fi diminuat din cauza concertelor locale si a festivalurilor cu sarmale. Poate ca brandurile vor investi mai mult pentru a-si face auzita vocea deasupra balamucului electoral”, mai spune managerul.
Cat costa un proiect BTL
In cazul unei companii mari (de exemplu, o multinationala din FMCG cu afaceri in jurul a 100 de mil. euro pe piata locala), organizarea unui proiect de BTL poate costa intre 20.000 si 2