Relaţiile cu presa reprezintă o componentă importantă a activităţii unui PR-ist, fiind partea cea mai vizibilă, şi totodată unul dintre serviciile cele mai solicitate de către client. În cazul ei, Principele Radu. Clientul nostru, regele nostru. Sau? A început ca jurnalist mai întâi în Constanţa, apoi în presa centrală iar viaţa a condus-o către Palatul Elisabeta, în apropierea familiei regale a României. I-a coordonat precampania şi campania electorală a Principelui Radu dar şi biroul de presă al al acestuia. Ascultîndu-l pe Radu de România observi uşor că fiecare frază are sens, că ideile - consistente mai toate - nu se repetă, că sublinierile sunt făcute numai dacă e cazul, că nu mai eşti încă o dată agresat cu aceleaşi şi aceleaşi clişee mentale şi de vocabular. Desigur că Alteţa Sa reuşeşte acest lucru şi datorită celor care trudesc la imaginea sa. Joi la Interviu Online nu vă vom spune o poveste cu prinţi şi prinţese dar vom vorbi despre soluţia monarhică promovată de o categorie sociale, despre inteligenţă şi vocaţie şi în general despre Casa Regală văzută din interior.
Vă aşteptăm joi, 9 februarie, în direct pe www.ziuaconstanta.ro, de la ora 14.00.
Realizator: Lavinia SICLITARU
Aşteptăm întrebările dumneavoastră prin formularul de comentarii de la sfârşitul articolului sau la adresa interviu@ziuact.ro.
Nota redacţiei: Pentru a păstra coerenţa şi relevanţa discuţiei, nu vom valida comentariile care nu se referă la temele anunţate, care nu conţin întrebări sau care constau în atacuri la persoană.
Intrebari:
1. Eu te-am cunoscut in calitate de jurnalist. Intai la Constanta, apoi stiu ca plecasei la Bucuresti. Ce te-a determinat sa renunti la gazetarie?
C.G.: Am devenit jurnalist din pasiune si dintr-un spirit justitiar. La un moment dat insa mass-media a devenit , fara sa generalizez un