Cea de-a şasea generaţie a BMW Seria 3 Sedan, cel mai bine vândut model premium al producătorului german a fost lansat, joi seara, la sediul dealerului Grup West Premium, din Calea Clujului. Evenimentul, prezentat de Mihai Dacin, a adunat peste 70 de invitaţi, printre care şi clienţi ai mărcii. La lansare au participat şi Gheorghe Carp, managerul Spitalului Judeţean, Călin Mocan, şeful Gărzii de Mediu Bihor şi Călin Roman, directorul general al Selina.
"Acest model este mai mare şi mai frumos decât precedentele şi decât cele ale concurenţei. BMW e un brand premium foarte puternic, iar acest lucru înseamnă că şi cumpărătorii BMW sunt foarte puternici", a spus Szekely Lajos, co-proprietar Grup West Premium.
Cel mai lung Seria 3
După ce dealer-ul a premiat cu două machete BMW şi un ceas original al mărcii trei orădeni care s-au înscris într-o tombolă specială la Oradea Shopping City, maşinile noii serii Sedan au fost dezvăluite. Cele trei linii de design ale seriei: Sport Line, Modern Line şi Luxury Line, care permit individualizarea maşinilor de la grila radiatorului, la culoarea cadranelor de bord, au putut fi admirate de aproape de cei prezenţi, care nu au ezitat să urce în maşini să observe noile dotări.
Noul Sedan păstrează elementele clasice ale mărcii, dar introduce în design prelungirea farurilor până la întâlnirea cu grila cromată a radiatorului. Noul model este cel mai lung Seria 3 construit vreodată (4624 mm, +93 mm faţă de generaţia precedentă). În acelaşi timp, creşterea în ecartament (faţă +37 mm, spate +47 mm) şi ampatament (+50 mm), creează o imagine a unui model sportiv.
BMW cu tehnologie ecologică
Noul Seria 3 este disponibil în şapte versiuni de motorizare, 3 benzină şi 4 diesel. În premieră, noua serie e echipată cu comutatorul Driving Experince Control, care are modul de funcţionare ECO PRO. "Acesta schimbă răsp