A fost doliu pe piaţa de retail. Drapate în negru, toate cele 107 unităţi PROFI şi-au încetat luni activitatea ca magazine discount. Dar o nouă zi aduce noi perspective
Ieri, cele 107 unităţi s-au deschis în culori vii, ca magazine de proximitate ale României secolului XXI. „S-a schimbat mediul de afaceri în retail, iar graniţele dintre magazinele de discount, supermarketuri şi hipermarketuri au devenit tot mai incerte, fiecare dintre aceste categorii împrumutând din metodele şi atracţiile celorlalte, cu accent pe confort, calitate şi comoditate", a declarat Pawel Musial, directorul general PROFI Rom Food. În acest context, era necesar să fie adoptat un nou concept. „Schimbarea cere inovaţie, iar noile magazine PROFI au acceptat provocarea şi au ieşit la înaintare cu un nou concept de proximitate, care oferă toate aceste calităţi, menţinând totodată unele dintre cele mai mici preturi de pe piaţă", a explicat Pawel Musial. Se anunţă un an bogat pentru retailer. Reţeaua urmează să deschidă cel puţin 25 de noi magazine în 2012, menţinându-şi astfel poziţia din topul retailului românesc. De precizat că schimbările s-au petrecut treptat, pe parcursul ultimilor doi ani, iar cei care nu au vizitat magazinele PROFI în acest timp vor descoperi cu surprindere, chiar în apropierea casei, un nou tip de magazine, mai bune. Aspectul de „magazie" a rămas de domeniul trecutului, susţin reprezentanţii noilor magazine PROFI, locul lui fiind luat de un design atractiv, iar legumele şi fructele, precum şi produsele de panificaţie şi de grill sunt acum prezentate apetisant, făcând experienţa cumpăratului mai uşoară şi mai plăcută. Retailerul este pregătit, în cele mai multe dintre cazuri, să facă faţă solicitărilor venite din partea clienţilor 24 de ore din 24. Pentru a asigura un plus de confort, multe dintre magazinele din întreaga ţară funcţionează în regim non-stop, cu angajaţi