Companiile vor mentine bugete austere pentru comunicare si in acest an, insa in domeniul comunicarii politice cu siguranta vor fi inregistrate cresteri, a declarat pentru Wall-Street.ro, Catalina Stan, presedinte si CEO al agentiei de relatii publice BDR Associates Communication Group.
Agentia a avut anul trecut afaceri de circa 5,87 milioane de lei (1,38 milioane de euro), in crestere cu circa 5% comparativ cu 2010 cand compania a avut un business de aproape 5,58 milioane de lei (1,32 mil. euro).
Cifrele reprezinta businessul agentiei din Romania, dar si din Republica Moldova, unde BDR Associates are un birou.
Stan nu precizat care a fost profitul companiei in 2011, insa a spus ca acesta a fost „echilibrat cifrei de afaceri”. In 2010, agentia a avut un profit net de circa 145.000 de euro, conform Ministerului de Finante.
Un an echilibrat
„Anul trecut a fost unul echilibrat, desi am fost in plina recesiune. Agentia si-a crescut portofoliul de clienti, castigand cateva licitatii importante sau dezvoltand proiecte noi, pentru clientii traditionali. Ne-am extins si nuantat consultanta strategica, mai ales in public affairs, am dezvoltat competente solide in cercetare, documentare si mapping pentru domenii financiare specifice, energie si diverse industrii, am devenit mai puternici in piata din Republica Moldova prin clientii noi castigati si prin calitatea proiectelor respective. Am constatat o revigorare salutara a pietii de evenimente”, afirma Catalina Stan.
Ea adauga ca anul trecut bugetele clientilor au fost in continuare „austere”, dar echilibrate, mai ales in zona de consultanta strategica.
In 2011 agentia a castigat pe piata locala clienti precum Lidl, Flextronics, Cord Romania, Minuzzo Italyan Style in Romania. Astfel, compania a ajuns la 25 de clienti printre care se mai numara Alinso Group, Cisco, clubul de e