Chiar si cele mai conservatoare marci se bazeaza pe sex penntru a-si vinde produsele, pentru ca stiu ca acesta se va vinde intotdeauna.
Atata timp cat oamenii vor fi atrasi unul de celalalt, aceasta modalitate va functiona. Iata cateva exemple mai mult decat graitoare, conform Business Insider :
American Apparel atinge granitele eroticului inca din anii '90, cand o femeie purta doar colanti, fara nimic pe dedesubt, intr-o reclama care a aparut pe multe cladiri din oras. Acest tip de publicitate a continuat pana in anii 2000.
Catalogul de haine Abercrombie & Fitch a provocat o asemenea rumoare publica incat a trebuit sa fie retras de pe piata. In 1990, el era plin de nuditate si sexualitate, mii de americani amenintand ca vor boicota magazinul in 2003. Acesta a revenit in 2008, cand a fost lansat pe piata europeana. Tom Lennox, vicepresedintele corporatiei, spune ca acesta se adreseaza oamenilor deschisi la minte, cu afinitate catre creatie si cultura.
PETA este cunoscuta de multa vreme pentru campaniile sale care folosesc femei in ipostaze de multe ori stanjenitoare. De exemplu, in 2009 erau aratate modele care lingeau vinete si dovlecei, printre alte legume. Din aceasta cauza, reclamele au fost si interzise. Grupul pentru protejarea animalelor a spus in 2011 ca va deschide chiar si un site porno softcore, pentru a-si putea exprima acolo ceea ce le este interzis sa afiseze la televizor.
Axe a construit un imperiu intreg invatand prin reclama tipii incuiati cum sa se transforme in niste barbati sexy. Si aceasta reclama a fost considerata sexista si inadecvata, fiind interzisa de la comercializare. Totusi, ea este cunoscuta pe Internet si, surprinzator, multi barbati nesiguri pe fortele proprii cumpara acum Axe in speranta ca vor avea succes la femei.
Ce