Tarom v-a introduce in luna martie un serviciu de check-in la kiosk, valabil pentru zborurile interne şi internaţionale operate de companie cu plecare de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă, informează Mediafax.
Această aplicaţie va fi prima de acest tip dezvoltată în limba română şi va fi disponibilă şi în 14 limbi de circulaţie internaţională (printre care engleză, franceză, spaniolă, italiană, olandeză, rusă).
Pasagerii vor avea posibilitatea să aleagă singuri locuri în avion, pe baza biletului electronic, a cărţii de identitate sau a paşaportului, iar identificarea şi înregistrarea se vor putea efectua în baza cărţii de identitate.
Aplicaţia check-in la kiosk asigură posibilitatea pasagerilor să-şi efectueze singuri formalităţile de înregistrare pe zbor. Astfel, se va realiza o afluenţă constantă a pasagerilor către porţile de îmbarcare iar timpul de aşteptare în faţa ghişeelor de înregistrare se va diminua, se arată înt-un comunicat al companiei.
După ce au finalizat formalităţile de check-in la kiosk, pasagerii au posibilitatea de a tipări cartea de îmbarcare şi, dacă nu au bagaj pentru cală, pot merge direct la poarta de îmbarcare. Pasagerii care au bagaj pentru cală vor trebui să se prezinte la ghişeele Tarom "Baggage Drop-Off" din aeroport, pentru a preda bagajul de cală.
Serviciul de check-in online este disponibil pentru toţi pasagerii Tarom care se află în posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate în cooperare cu liniile aeriene partenere - Air France, KLM şi Air Europa şi operate cu aeronavele acestora.
Tarom v-a introduce in luna martie un serviciu de check-in la kiosk, valabil pentru zborurile interne şi internaţionale operate de companie cu plecare de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă, informează Mediafax.
Această aplicaţie va fi p