Cristian Diaconu Ieri, Cristian Diaconu, vatmanul tramvaiului care a produs un tragic accident de circulatie la Fundatie, a fost audiat din nou de procurorii de la Parchetul de pe langa Tribunalul Iasi. De fapt, acestia i-au prezentat ultimele date ale anchetei inainte de trimiterea in judecata.
Expertii au constatat ca tramvaiul circula cu o viteza mult mai mare decat cea admisa pe respectiva portiune de drum. Daca ar fi avut o viteza mai mica, respectiv 50 kilometri la ora, vagonul s-ar fi oprit in 15 metri. Inainte de impact, el circula cu peste 55 kilometri, viteza prea mare pentru a putea fi oprit la timp. Expertii au stabilit si pozitia autoturismelor izbite de tramvai. Prima masina lovita a fost un Mercedes. Aceasta a fost impinsa sub un Logan care oprise in fata. La randul sau, Loganul a agatat cu partea stanga un autoturism Dacia 1310, care apartinea Penitenciarului de Maxima Siguranta si in care se aflau Danut Condurache si Mirela Dragusanu. Barbatul a decedat pe loc, iar femeia si-a revenit dupa o internare in Germania. Toate masinile au fost invartite in sensul acelor de ceasornic dinspre banda doi spre banda unu, de langa trotuar.
Cristian Diaconu Ieri, Cristian Diaconu, vatmanul tramvaiului care a produs un tragic accident de circulatie la Fundatie, a fost audiat din nou de procurorii de la Parchetul de pe langa Tribunalul Iasi. De fapt, acestia i-au prezentat ultimele date ale anchetei inainte de trimiterea in judecata.
Expertii au constatat ca tramvaiul circula cu o viteza mult mai mare decat cea admisa pe respectiva portiune de drum. Daca ar fi avut o viteza mai mica, respectiv 50 kilometri la ora, vagonul s-ar fi oprit in 15 metri. Inainte de impact, el circula cu peste 55 kilometri, viteza prea mare pentru a putea fi oprit la timp. Expertii au stabilit si pozitia autoturismelor izbite de tramvai. Prima ma