The Group, cel mai mare grup de comunicare de pe piata locala, cu afaceri de peste 115 de milioane de euro anul trecut, a incheiat un parteneriat cu OMD Romania si PHD, agentii care au avut un business de circa 30 de milioane de euro in 2010.
The Group a fost fondat in 2005 de catre antreprenorii Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti.
Cele doua grupuri isi vor consolida investitia in media prin intermediul agentiei de media buying apartinand The Group, acesta devenind actionar in agentiile OMD si PHD.
“Am ales sa dezvoltam mai departe operatiunile noastre de investitie media impreuna cu Zoltan Szigeti, bazat pe reputatia si performantele profesionale ale acestuia” a declarat Collin Gottlieb, CEO Omnicom Media Group EMEA.
“Avem convingerea ca parteneriatul realizat cu The Group va contribui la dezvoltarea viitoare a operatiunilor noastre de media, cu aplecare constanta pe excelenta in servicii profesionale, pe care OMD si PHD o ofera pretutindeni Clientilor lor” a declarat Ian Clarke, CEO Omnicom Media Group CEE.
Totodata, Liana Mihai a fost numita de catre Omnicom Media Group in functia de Managing Director al agentiei OMD, ea inlocuind-o astfel pe Carmen Tanasie.
The Group lucreaza cu peste 80 de branduri, insa managementul nu spune niciodata public numele clientilor. In jur de 60% din businessul holdingului este generat de companiile multinationale si 40% de branduri apartinand companiilor autohtone.
Printre clientii castigati anul trecut se numara contul de media al Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii de pe piata locala, cu afaceri de circa 720 de milioane de euro in 2010.
Pe de alta parte, The Group a pierdut un singur client anul trecut, compania respectiva alegand sa lucreze cu agentia care ii gestioneaza contul la nivel international.
Omnicom Media Group Romania este unul din