Dacia, Borsec, eMAG, BCR şi Ursus sunt mărcile româneşti care sunt cele mai prezente pe internet, se arată în sondajul „Leading Brands by Romanian Internet Users 2012" realizat de Gemius şi Evensys.
Conform celei de-a cincea ediţii a acestui studiu, aceste branduri sunt considerate a fi şi cele mai populare şi demne de încredere.
În privinţa brandurilor care le vin prima oară în minte în privinţa prezenţei pe internet, respondenţii şi-au amintit de Dacia (26%, faţă de 33% în 2011), Borsec (11%), eMag (10%), BCR (7%) şi Ursus (7%). Prezenţa pe internet este asemănătoare popularităţii. Dacia, Borsec şi Ursus sunt primele trei, în timp ce ciocolata ROM urmează în clasamentul popularităţii, în scădere faţă de 2011.
Sondajul a fost realizat luna trecută şi se bazează pe 2.000 de chestionare completate de internauţi cu vârste între 18 şi 45 de ani.
Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI