Începând de astăzi, România ia parte la una dintre cele mai ample campanii sociale ale ultimilor ani: EveryOne Gives, un program global concentrat pe durata a opt zile, care îşi propune să încurajeze şi să reunească pe o singură platformă oameni din toată lumea pentru a sprijini cauzele sociale în care cred.
Campania se derulează în perioada 22-29 Februarie 2012, simultan, în peste 60 de ţări, şi are la bază ideea că impactul fiecăruia dintre noi poate fi multiplicat prin implicarea cunoscuţilor noştri. Platforma EveryOne Gives utilizează aceste canale de comunicare pentru a facilita legătura dintre donatori şi organizaţii non-profit.
Cum funcţionează campania
Prin intermediul paginii www.everyonegives.org, participanţii la campanie pot dona o sumă de bani - de exemplu cinci euro - direct în contul cauzelor preferate, urmând ca apoi să invite alţi cinci prieteni care, la rândul lor, să doneze şi să implice alţi oameni. Astfel, efortul individual, oricât de mic ar putea părea iniţial, se multiplică până la valori semnificative.
Printre cauzele sociale susţinute la nivel mondial se numără sprijinirea copiilor şi a comunităţilor defavorizate, accesul la educaţie de calitate şi sustenabilitatea mediului înconjurător.
La nivel mondial, peste 100 de organizaţii caritabile s-au înscris deja pe platforma EveryOne Gives, dintre care peste 75 provin din Europa. Un astfel de exemplu îl reprezintă fundaţia Tony Blair Faith Foundation patronată de fostul premier al Marii Britanii, care s-a alăturat recent campaniei EveryOne Gives.
Fiecare donaţie ajunge în proporţie de 100% direct în contul organizaţiilor caritabile alese. Participanţii interesaţi de o cauză ce nu figurează pe platforma EveryOne Gives pot trimite o nominalizare a organizaţiei respective printr-un email la info@everyonegives.org până pe data de 29 februarie 2012.
@N