Presiunea ca serviciile de telecomunicatii sa fie tot mai ieftine continua, dar sunt si clienti care sunt dispusi sa plateasca abonamente mai scumpe, care includ optiuni precum televiziune de inalta definitie sau 3D, a afirmat Severina Pascu, directorul general al UPC, intr-o conferinta de presa.
Compania a crescut anul trecut pe toate segmentele pe care activeaza, cu exceptia zonei de cablu analogic, foarte multi clienti de analogic migrand catre serviciile de televiziune digitala.
„In 2011, unul dintre obiective a fost acela de a migra cat mai multi clienti de televiziune analogica catre cea digitala, care ofera posibilitati mai bune de vizionare si optiuni diverse precum HD, DVR (n.red. abonatii pot inregistra programele pe care doresc sa le vizioneze). , ghid electronic de programe si control parental. Aproximativ 80% din scaderea de 5,5% (n.red. dintre T3 si T4 2011) de pe segmentul analogic trebuie interpretata in contextul in care compania a migrat de fapt acei clienti de analogic catre digital”, afirma Severina Pascu.
Practic, operatorul a ajuns anul trecut la 1,60 milioane de abonamente, in crestere cu 3,36% fata de septembrie 2011.
Astfel, UPC a terminat anul trecut cu 1,14 milioane de abonamente de televiziune, 281.300 de internet si 184.100 de abonamente de telefonie fixa.
“In ultimul trimestru am avut cea mai mare crestere din 2011”, declara Severina Pascu. Ea adauga ca in ultimele luni ale anului, conducerea companiei s-a concentrat pe promovarea internetului de mare viteza si a serviciilor premium precum 3D, HD sau DVR.
Cresterea a venit de pe internet
De altfel, cresterea de anul trecut a companiei a fost determinata in special de lansarea internetului cu viteze intre 60 si 120 de Mbp. Totodata, mai mult de jumatate dintre cei care au ales servicii de internet au ales oferte cu viteze de peste 60 de M