Apple, Microsoft, Google, RIM, Amazon si HP vor sa-si uneasca eforturile in stabilirea unui mod cat mai clar de furnizare in cadrul aplicatiilor a informatiilor vizand protectia datelor sensibile.
Este pentru prima data cand un grup format din companii de prestigiu care activeaza in sectorul mobil decide sa colaboreze in vederea informarii detaliate a utilizatorilor cu privire la propria politica de privacy, inainte de descarcarea unei aplicatii din magazinul virtual, relateaza Webnews.
Odata semnat, acordul va obliga toate cele sase companii ca, alaturi de toti cei ce dezvolta jocuri si aplicatii pe una din platformele virtuale ale acestora, sa furnizeze informatii cat mai detaliate vizand modul in care vor fi utilizate datele utilizatorului dupa ce acesta va efectua un download.
Initiativa ia nastere pe fondul recentelor polemici care au atras intr-un con de umbra o serie de grupuri cu nume sonore ce activeaza in sectorul mobil, dar si in lumina noii legi semnate de presedintele american Barack Obama, care subliniaza necesitatea acordarii unei maxime atentii protectiei datelor sensibile ale utilizatorilor.
"Persoanele n-ar trebui sa plateasca pretul propriei identitati pentru a utiliza o aplicatie mobila, dar din pacate deseori se intampla astfel", a declarat Kamala D. Harris, procurorul general al Californiei, subliniind ca fiecare companie semnatara a acordului va fi convocata semestrial, pentru a i se verifica buna credinta in ceea ce priveste respectarea prevederilor documentului.
Apple, Microsoft, Google, RIM, Amazon si HP vor sa-si uneasca eforturile in stabilirea unui mod cat mai clar de furnizare in cadrul aplicatiilor a informatiilor vizand protectia datelor sensibile.
Este pentru prima data cand un grup format din companii de prestigiu care activeaza in sectorul mobil decide sa