Compania de marketing americana Brainiacs From Mars ofera 2.000 de dolari pe luna, in schimbul "inchirierii" pentru publicitate a zidurilor caselor apartinand cuplurilor in criza, datoare la banca.
Romeo Mendoza, fondatorul si CEO Brainiacs, a explicat ca obiectivul final al acestei initiative este acela de a transforma o mie de case care risca sa fie sechestrate pentru neplata creditelor ipotecare, in pereti uriasi de publicitate, relateaza Blitz Quotidiano.
In toate cazurile, proprietarii locuintelor inchiriate vor fi recompensati cu plata pe un an a imprumutului ipotecar facut la banca pentru cumpararea respectivei case.
Criza a lovit intreaga lume occidentala, din Statele Unite pana in Japonia, afectand cel mai mult clasele de mijloc si cele joase.
Conform sursei citate, planul de afaceri al companiei de publicitate Brainiacs este putin zis excentric dar are ca scop imbinarea profitul economic cu acordarea unui sprijin financiar persoanelor aflate in criza, care in SUA sunt in numar din ce in ce mai mare.
In California de Sud, una din regiunile cele mai lovite, 40% dintre proprietari sunt "underwater", adica "sub apa" (potrivit jargonului nemilos al finantelor), trebuind sa plateasca institutiilor de credit sume de bani mult mai mari decat valoarea imobilului cumparat.
Proiectul este inca in faza incipienta, dar daca va decola, impactul va fi cu siguranta considerabil: piata de publicitate are bani pentru finantare iar proprietarii cu probleme in privinta ratelor nu lipsesc in acest moment.
Din aprilie 2011, de cand Mendoza a prezentat ideea sa, campania a primit deja 38.000 de cereri chiar si din tari indepartate, cum ar fi Rusia si Japonia.
Compania de marketing americana Brainiacs From Mars ofera 2.000 de dolari pe luna, in schimbul "inchirierii" pentru public