Ultima transă, în valoare de 2,1 milioane lei, a fost virată utilizatorilor de carduri BCR în data de 20.02.2012Suma oferită utilizatorilor de carduri BCR face parte din programul de loialitate, implementat pentru a încuraja tranzacţiile de plată cu cardul direct la comercianţiProgramul presupune recompensarea utilizării cardurilor la cumpărături în ţară/străinatate/pe internet, plata facturilor de utilitaţi prin bancomatele BCR, încărcarea cartelelor de telefonie mobila, precum şi a aplicaţiei de transport RATB şi MetrorexÎn anul 2011, am înregistrat o creştere de 30% din punct de vedere al numărului de tranzacţii efectuate la comercianţi şi al volumelor rulate
Bucureşti, 1 Martie 2012 - Banca Comercială Română (BCR) a recompensat cu peste 2,1 milioane lei clienţii care au efectuat tranzacţii cu cardurile băncii în perioada 19 octombrie 2011 - 22 ianuarie 2012. Banii au fost viraţi în conturile clienţilor pe data de 20.02.2012.
"Anul trecut am înregistrat o creştere foarte puternică a tranzacţiilor cu carduri la comercianţi. Scopul programului este încurajarea folosirii cardului ca mijloc de plată direct, iar rezultatele se observă în creşterea cu 30% atât a numărului cât şi a volumului de tranzacţii efectuate la comercianţi în anul 2011 comparativ cu 2010. Avem un număr de peste 250 de clienţi care au încasat bonusuri mai mari de 200 de lei, aferent perioadei ultimului trimestru din anul trecut", a declarat Ahu Atay, director al Diviziei Carduri din cadrul BCR.
Zâmbet BCR este vedeta acestui trimestru, cardurile de acest tip reprezentând un procent de 20% din totalul numărului de carduri de debit recompensate. Acest fapt subliniază gradul ridicat de utilizare al cardului de debit multifuncţional emis de BCR ce oferă simultan aplicaţia încorporată pentru transport în comun RATB şi Metrorex, posibilitate de plată contactless şi program de loialitate