\"Groapa din Ploieşti\", care după două zile de mediatizare a fost astupată, a făcut ca autorul paginii să fie căutat inclusiv de francezi şi americani, după cum a declarat Bogdan Stoica pentru EVZ. Sursa: Facebook
"Groapa din Ploieşti" se afla pe strada Nicolae Simache şi, în spaţiul virtual, are aproape 900 de admiratori. În descriere se spune că: "am împlinit 3,5 metri lungime şi 0,4 metri adâncime în doar 10 zile. Nu vreau să trăiesc călcată zilnic în picioare şi înjurată şi mi-am propus să mă sinucid cu bitum". După circa 48 de ore de existenţă a paginii, groapa a fost astupată, potrivit site-ului Ph-Online.
Groapa a devenit celebră printre utilizatorii reţelei de socializare, iar presa a scris despre ineditul proiect. Bogdan Stoica, cel care se află în spatele campaniei din Ploieşti a povestit, pentru EVZ, de unde i-a venit ideea: "Am auzit, în noaptea Oscarurilor, că nişte tipi au făcut un cont de Twitter piciorului Angelinei Jolie, care a avut un succes imens, zeci de mii de fani au discutat cu el. Iar groapa a fost primul lucru remarcabil din dimineaţa de după noaptea Oscarurilor, când mi-am dat seama că n-o pot ocoli în niciun fel, pentru că era mai lungă decât lăţimea maşinii mele".
Motivul pentru care iniţiativa lui a dat roade este faptul că povestea gropii a fost bună. "În plus, demonstrează că, dacă administratorii oraşelor ar căuta feedback-ul privind guvernarea acolo unde el se produce, nu unde s-au obişnuit ei să-l primească, relaţiile cetăţeni – primari ar fi cu mult mai bune", ne-a declarat Stoica.
Reprezentantul profilului crede că reţeaua de socializare poate deveni utilă şi din punct de vedere civic. "Sper, sincer, să ajung să văd Facebook folosind la ceva. Deocamdată, e un moft prin conţinut, dar oportunităţile de comunicare serioasă sunt immense. Iar dacă acum vor apărea mii de conturi – groapa din Slatina, loc