În următoarele luni, Renault va lansa versiuni restilizate ale întregii familii de modele Megane, incluzând modele precum Scenic şi Grand Scenic, dar nu şi decapotabila.
Pe lângă retuşurile estetice vizibile, Renault aduce şi noi motorizări, printre care si noul turbo diesel de 1,6 litri cu 130 Cai Putere (CP), disponibil deocamdată în România doar pentru Grand Scenic.
Practic, Renault face acum primul mare pas către motoarele pe benzina foarte eficiente, supraalimentate şi cu cilindree redusă. Astfel, în curând va fi disponibil pe piaţă motorul de 1,2 litri Tce cu 115 Cai Putere, livraţi la 4.500 rotatii pe minut (rpm). Acest motor are un consum mediu de 5,3 litri de benzina/100 km şi emite 119 grame CO2/km.
Turbo dieselul de 1,6 litri este cel mai puternic din lume din clasa lui de cilindree si inlocuieste vechiul motor de 1,9 litri dCi. Renault spune ca 1,6 dCi consuma 4 litri de motorina/100 km si emite 104 grame de CO2/km.
Sportivul Megane R.S. a primit un plus de 15 CP şi 20 Newton-metru (Nm), ajungând acum la 265 CP şi 360 Nm cuplu. La nivel estetic, Megane integrează acum lumini de rulare pe timp de zi cu LED şi o grilă neagră-lucioasă.
La nivel tehnologic, ca şi Scenic si Grand Scenic, acum Megane dispune de o cameră video montată pe parbriz care ajută la comutarea automată între faza scurtă şi lungă la viteze mai mari de 45 de kilometri pe oră.
Camera serveşte şi sistemului de avertizare la părăsirea neintenţionată a benzii de circulatie (LDW – Lane Departure Warning).
Pe versiunile de top este disponibilă, de asemenea, şi o cameră video pentru marsarier. Revenind la motorul 1.6 dCi 130, acesta este disponibil în România deocamdată doar pe modelul Grand Scenic, la 23.900 euro cu TVA inclusă.