Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 19,3% în primele două luni, la 20.849 de autovehicule, reprezentând o cotă de piaţă de 4,8%, cădere cu mult peste declinul de 0,2% al pieţei, care a înregistrat 434.513 noi unităţi, conform datelor oficiului de înmatriculări auto german KBA.
În februarie, înmatriculările Renault şi Dacia pe această piaţă au coborât cu 21,2%, la 10.599 de autovehicule, după o scădere de 17,3% consemnată în ianuarie.
Cota de piaţă a grupului francez a fost luna trecută de 4,7%.
Grupul german Volkswagen a continuat să fie lider de piaţă în primele două luni, cu 100.236 de autovehicule înmatriculate şi o cotă de piaţă de 23,1%, urmat de Mercedes cu o cotă de 8,9%, BMW şi Mini cu 8,1%, Audi cu 7,6%, Opel şi Ford cu 7,1% şi Renault şi Dacia cu 4,8%.
Dintre cele 31 de mărci analizate, 15 au avut evoluţii pozitive în primele două luni, iar restul au înregistrat scăderi ale înmatriculărilor.
Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 19,3% în primele două luni, la 20.849 de autovehicule, reprezentând o cotă de piaţă de 4,8%, cădere cu mult peste declinul de 0,2% al pieţei, care a înregistrat 434.513 noi unităţi, conform datelor oficiului de înmatriculări auto german KBA.
În februarie, înmatriculările Renault şi Dacia pe această piaţă au coborât cu 21,2%, la 10.599 de autovehicule, după o scădere de 17,3% consemnată în ianuarie.
Cota de piaţă a grupului francez a fost luna trecută de 4,7%.
Grupul german Volkswagen a continuat să fie lider de piaţă în primele două luni, cu 100.236 de autovehicule înmatriculate şi o cotă de piaţă de 23,1%, urmat de Mercedes cu o cotă de 8,9%, BMW şi Mini cu 8,1%, Audi cu 7,6%, Opel şi Ford cu 7,1% şi Renault şi Dacia cu 4,8%.
Dintre cele 31 de mărci analizate, 15 au avut evoluţii pozitive în primele două luni, iar restul au înreg