Ediţia de vineri seara emisiunii „Românii au talent" a avut cel mai mare rating în mediul comercial pe segmentul emisiunilor de divertisment din România, de când s-a introdus sistemul de măsurare al audienţelor cu people meter, potrivit unui comunicat Pro TV.
Conform Katar Media, ProTV a obţinut în intervalul 20,28 - 23,04 la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani o medie de rating record de 25,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 54 de procente, în timp ce Antena 1 a obţinut doar 3,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7, 4 procente.
Lucrurile au stat la fel şi la nivelul întregului public din mediul urban, unde show-ul "Românii au talent" conduce detaşat cu o audienţă medie de 24.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 46,9 procente, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, a obţinut 3,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7 procente. La nivelul întregii populaţii din România, ProTV a obţinut pe toată durată emisiunii o medie de aproape 5 milioane de telespectatori care au urmărit desfăşurarea de talente! În minutul de aur al emisiunii, aproape 6 milioane de telespectatori la nivelul intregii populaţii din România erau cu ochii pe ProTV. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în minutul 21: 42, show-ul "Românii au talent" a obţinut o audienţă de 32,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 65.3%, în timp ce Antena 1 obţinea numai 1.4 puncte de rating şi cotă de piaţă 2.7%.
Bucureştiul a venit cu talente neaşteptate. Primii care au intrat în scenă au fost membrii orchestrei de legume, Minestrone Band. Originari din Sfântu Gheorghe, aceştia s-au prezentat cu mari emoţii la „Românii au talent", fiind primul concurs de o asemenea amploare la care participă. Ideea lor originală de a transforma legumele în instrumente muzicale i-