190 de persoane din domeniul creativitatii au participat in competitia pentru crearea sacosei de cumparaturi Palas Mall. Timp de mai bine de o luna, iesenii si nu numai, talentati in design grafic, s-au inscris in concursul a carui miza este, pe langa notorietate, si tentanta suma de 1.000 de euro. Organizata de Iulius Group, dezvoltatorul ansamblului urbanistic Palas, intrecerea a suscitat interesul artistilor din toate regiunile tarii, din Bucuresti si din judete precum Satu Mare, Timis, Olt, Dambovita, Arges, Constanta, Galati, Braila, Mures, Covasna, Bistrita-Nasaud, Neamt, Suceava, Botosani si Iasi. Numarul si, mai ales, calitatea proiectelor depuse au fost peste asteptari.
Juriul de specialitate – format din reprezentanti ai: Universitatii de Arte "George Enescu" din Iasi, ai unei agentii de publicitate, Iulius Group, mass media, precum si un designer profesionist – a avut dificila misiune de a alege pentru finala doar trei dintre proiectele depuse pana 7 martie 2012, pe site-ul www.palasiasi.ro.
Etapa urmatoare a concursului "Eu am creat noua sacosa de cumparaturi Palas Mall" consta in alegerea marelui castigator pe pagina Palas Iasi de pe Facebook. Pana luni, 19 martie 2012, cei trei finalisti (Andrei Cotovanu, student, Iasi; Cristian Lungu, freelancer, Iasi; Vladimir Dumbrava, student, Suceava) pot fi votati pe site-ul de socializare, publicul urmand a alege proiectul care va fi premiat de compania Iulius Group cu 1.000 de euro.
Realizata din hartie ecologica, sacosa personalizata va ajunge la clienti odata cu inaugurarea Palas Mall si, dincolo de utilitatea sa, va deveni un accesoriu fashion.
190 de persoane din domeniul creativitatii au participat in competitia pentru crearea sacosei de cumparaturi Palas Mall. Timp de mai bine de o luna, iesenii si nu numai, talentati in design grafic, s-au inscris in concur