Pentru că panourile sale au fost îndepărtate din motive pe care nu le consideră plauzibile, Fundaţia Umanitară Christian Gigi Chiru vrea să acţioneze în judecată firma Seaview Advertising.
Panourile care îl înfăţişau pe Christian Gigi Chiru, amplasate în mai multe zone din municipiul Constanţa, au fost date jos în cursul serii de luni. Reacţia lui Chiru pe marginea acestui aspect a venit ieri, prin intermediul unui comunicat de presă. Astfel, conform comunicatului, „pe panourile închiriate de la firma Seaview Advertising, fundaţia desfăşura o campanie umanitară care urma a fi finalizată cu ocazia sărbătorilor de Paşti". Structurată în mai multe etape, această campanie a debutat cu panourile pe care era inscripţionat mesajul „De Paşte, fericirea e la uşa ta". Ulterior, au apărut panourile cu mesajul „Câştigă Chiru". Aşa cum se arată în comunicatul menţionat, „mesajul care închidea campania ar fi apărut peste două săptămâni, înaintea sărbătorilor".
Se pare că firma Seaview Advertising ar fi trimis o decizie prin care a motivat îndepărtarea panourilor. Ceea ce reproşează Fundaţia Umanitară Christian Gigi Chiru este că „prin informarea prin care se comunică decizia de neutralizare a afişelor nu a fost comunicat temeiul legal în baza căruia s-a dispus această măsură". În continuare, se menţionează că singura explicaţie oferită fundaţiei a fost că „această acţiune este consecutivă postării de către dumneavoastră a unor afişe ce pot fi considerate a avea un caracter electoral".
Fundaţia care îi poartă numele lui Chiru subliniază însă câteva aspecte: „Firma Seaview Advertising nu a trimis nicio comunicare anterioară hotărârii de a da jos afişele", „părerea firmei Seaview Advertising, conform căreia afişele aveau un posibil caracter electoral, este una strict subiectivă şi discutabilă, având în vedere faptul că reprezentanţii firmei nu ne-au consultat în leg