Pentru a atrage turişti, companiile care activează în turismul românesc trebuie să lanseze oferte all inclusive asemănătoare cu cele din Turcia, Grecia sau chiar Bulgaria, consideră Dan Matei Agathon, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii. Sursa: VLAD STĂNESCU
"Turismul românesc are nevoie de sistemul all inclusive pentru a deveni mai atractiv şi pentru a putea concura cu pieţele care au dezvoltat acest sistem. Nu vom putea să atragem numeroşii turişti străini care caută bilete all inclusive dacă nu punem la punct oferte asemănătoare cu cele din Turcia, Grecia sau chiar Bulgaria", spune Agathon, potrivit unui comunicat de presă.
Potrivit acestuia, declaraţiile referitoare la obezitatea sau alcoolismul născut din all inclusive sunt "cel puţin neavenite".
"Câtă vreme anumiţi presupuşi reprezentanţi ai turismului românesc ţin lucrurile pe loc şi practică turismul ca acum 50 de ani, să nu ne mai mirăm că nu facem faţă ofertelor generoase din ţările vecine şi că nu reuşim să atragem turiştii străini care se vor îndrepta spre ofertele all inclusive din Antalya, din insulele greceşti sau de la Nisipurile de Aur şi vor ignora în continuare litoralul românesc", susţine şeful Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii.
Conform acestuia, până şi turiştii din România vor continua să plătească bani mulţi pentru bilete all inclusive în alte ţări şi vor umple hotelurile şi plajele din Bulgaria.