Vladimir Dumbrava este marele castigator al concursului „Eu am creat noua sacosa de cumparaturi Palas Mall!”, premiat de compania Iulius Group, dezvoltatorul ansamblului urbanistic Palas, cu 1.000 de euro. In desemnarea castigatorului au contat in proportie de 50% voturile unui juriu profesionist si 50% sufragiile fanilor de pe Facebook Palas. Vladimir Dumbrava are 27 de ani, este din Suceava si, in prezent, studiaza la Facultatea de Arte Plastice, Decorative si Design, din cadrul Universitatii de Arte „George Enescu” din Iasi. „La baza conceptului grafic pe care l-am propus stau baloanele. Explozia sau suflul acestora, indreptat spre logo-ul Palas Mall, reprezinta un val de bucurie si exprima ideea de noutate care creeaza senzatie. Multitudinea culorilor poate fi interpretata ca multiculturalism, experiente multiple sau diversitate in unitate - aceeasi imagine pe care o transmite ansamblul Palas. Folosirea tentelor reci si calde indica faptul ca publicul tinta nu este doar cel feminin, ci se adreseaza tuturor. Cromatica atrage atentia si creeaza buna dispozitie. Cu doar cateva zile inainte de inaugurarea Palas, sotia mea va aduce pe o lume o fetita, drept urmare premiul de 1.000 de euro castigat ne va prinde foarte bine”, a declarat Vladimir Dumbrava.
La competitia de creativitate organizata de ansamblul multifunctional Palas, timp mai bine de o luna s-au inscris 190 de persoane din toate regiunile tarii, din Bucuresti si din judete precum Satu Mare, Timis, Olt, Dambovita, Arges, Constanta, Galati, Braila, Mures, Covasna, Bistrita-Nasaud, Neamt, Suceava, Botosani si Iasi.
Conceptul grafic propus de Vladimir Dumbrava, rezultat in urma a peste 48 de ore de munca, se va regasi din aprilie pe sacosele de cumparaturi Palas Mall, care vor deveni adevarate accesorii fashion.
Vladimir Dumbrava este marele castigator al concursulu