Reprezentanţii McDonald`s şi Carrefour din China şi-au cerut scuze public vineri, după ce televiziunea naţională chineză a prezentat într-un material dovada că retailerii vindeau produse expirate din carne, scrie Los Angeles Times.
Dintr-un reportaj difuzat joi de CCTV reieşea că un restaurantul McDonald`s din Beijing pune la dispoziţia clienţilor săi aripioare de pui după o oră şi jumătate de la preparare. Reglementările lanţului internaţional de restaurante prevăd că un produs nu poate fi vândut la mai mult de jumătate de oră după ce a fost preparat.
Potrivit aceluiaşi material prezentat de televiziunea chineză, magazinele Carrefour au scos la vânzare carne expirată, cu termenul de valabilitate depăşit şi pui standard etichetat ca produs ecologic, având un preţ mult mai ridicat.
Reprezentanţii McDonald`s au declarat într-un comunicat că incidentul “a fost un caz izolat izolat, care nu reflectă obiceiurile companiei sau ale angajaţilor săi”.
Oficialii lanţului de restaurante au declarat că cercetează, în colaborare cu autorităţile, cauzele producerii acestui incident neplăcut, pentru a evita nerespectarea standardelor de funcţionare pe viitor.
Inspectorii pentru Protecţia alimentelor au solicitat celor de la McDonald`s să le ceară scuze public clienţilor şi au demarat o amplă şi riguroasă anchetă privind respectarea normelor sanitare în restaurantele retailerului.
De asemenea, autorităţile au solicitat reprezentanţilor restaurantului să ia măsuri pentru prevenirea unor astfel de incidente pe viitor.
În ceea ce priveşte lanţul de magazine Carrefour, administratorii acestuia au fost acuzaţi că scot pe rafturi false promoţii, că modifică termenele de valabilitate sau că vând produse inferioare prezentându-le ca fiind ecologice.
Reprezentanţii McDonald`s şi Carrefour din China şi-au cerut scuze public vineri, după ce