Modul in care Apple informeaza clientii cu privire la garantiile la care au dreptul a fost criticat de catre mai multe organizatii europene de protectie a consumatorilor.
Produsele companiei dispun de o garantie de un an, in timp ce legislatia Uniunii Europene cere producatorilor sa asigure bunurile pentru doi ani, au precizat grupurile de consumatori din 11 tari, inclusiv Italia si Germania, informeaza Bloomberg.
Grupurile au trimis scrisori institutiilor nationale de reglementare pentru a opri practicile Apple legate de modul de prezentare a garantiilor produselor.
Organizatiile din Belgia si Olanda au avertizat ca ar putea actiona in justitie Apple, daca grupul nu va schimba sistemul de informare.
In decembrie, un tribunal din Italia a amendat Apple cu 900.000 de euro, dupa ce institutia de reglementare italiana a acuzat compania de practici comerciale neloiale si de dezinformarea cumparatorilor cu privire la drepturile la garantii si asistenta tehnica.
Reprezentantii Apple au refuzat sa comenteze.
Modul in care Apple informeaza clientii cu privire la garantiile la care au dreptul a fost criticat de catre mai multe organizatii europene de protectie a consumatorilor.
Produsele companiei dispun de o garantie de un an, in timp ce legislatia Uniunii Europene cere producatorilor sa asigure bunurile pentru doi ani, au precizat grupurile de consumatori din 11 tari, inclusiv Italia si Germania, informeaza Bloomberg.
Grupurile au trimis scrisori institutiilor nationale de reglementare pentru a opri practicile Apple legate de modul de prezentare a garantiilor produselor.
Organizatiile din Belgia si Olanda au avertizat ca ar putea actiona in justitie Apple, daca grupul nu va schimba sistemul de informare.
In decembrie, un tribunal din Italia a amendat