Sub sloganul „Trăieşte arta la maxim!", compania de teatru „Art Act" din Cluj-Napoca anunţă că revista Art Act Magazine devine, de duminică, 25 martie, o platformă virtuală. Aceeaşi companie va organiza o serie de concursuri menite a implica publicul clujean în ceea ce înseamnă cultură de calitate.
Platforma online va conţine rubrici destinate filmelor, teatrelor, cronicilor de filme şi teatre, art fashion, art business, inclusiv o hartă zilnică a tuturor evenimentelor culturale din ţară. „Încercăm prin rubrica agenda zilei să încurajăm ideea de turism cultural", afirmă Marius Pallade Agârbiceanu, managerul companiei de teatru Art Act. Platforma poate fi accesată gratuit.
Plecând de la faptul că publicul are nevoie de un filtru cultural şi de recomandări privind produsele culturale, reprezentanţii acestei reviste electronice au anunţat azi, într-o conferinţă de presă, că vor începe o serie de campanii interactive menite a implica şi mai mult publicul în tot ce înseamnă act cultural de calitate. Oamenii au posibilitatea să-şi exprime şi preferinţele în materie de cultură, dar şi percepţia privind derularea unor anumite evenimente, tot pe acest site.
Blog de cultură populară
Primul eveniment din seria de campanii este un concurs de fotografie intitulat „Trăieşte arta la maxim!", în parteneriat cu Photo Magazine. Doritorii pot trimite fotografii la adresa artactmagazine@yahoo.com până pe 25 mai. Fotografiile vor fi jurizate în intervalul 28 mai-8 iunie. Autorii primelor trei fotografii vor primi câte un abonament la Photo Magazine pe durata unui an, a 6 luni, respective a 3 luni. Jurnaliştii de la revistă vor să dea o nouă abordare culturii populare prin blogul Culture Grub, dar îi vor întreba şi pe oameni ce evenimente culturale preferă şi când au fost ultima dată la teatru.
Cine e Art Act
Compania Art Act, înfiinţată în 2003, a organ