Volkswagen, Opel si Ford sunt cele mai tranzacţionate mărci pe piaţa auto second hand în mediul online din România, înregistrând la începutul anului cel mai ridicat număr de anunţuri publicate, potrivit datelor AutoIndex. Sursa: CODRIN PRISECARU
Liderul tranzacţiilor de autoturisme pe piaţa auto second hand în mediul online din România este marca Volkswagen, cu peste 15.000 anunţuri postate pe Auto.ro la începutul acestui an, conform AutoIndex.
"Istoricul mărcii în România, încrederea pe care o acordă românii maşinilor germane datorită gradului ridicat de fiabilitate, siguranţei oferite pasagerilor şi costului relativ accesibil al pieselor de schimb, au făcut ca Volkswagen să fie cea mai tranzacţionată marca în mediul online", menţionează reprezentanții AutoIndex.
Ce prețuri cer vânzătorii
Media preţurilor cerute pentru un Volkswagen second hand a înregistrat în luna februarie valoarea de 4.740 euro, în scădere cu 4,5% faţă de luna ianuarie. În primele două luni ale acestui an s-au înmatriculat 13.135 autovehicule Volkswagen second hand, conform datelor oficiale ale poliţiei.
Conform AutoIndex, Opel a stabilit de-a lungul timpului mai multe recorduri, devenind o referinţă pe piaţa prin prisma raportului avantajos dintre preţ, echipare, confort şi siguranţă, ocupând locul al doilea în mediul online cu peste 12.000 anunţuri postate pe Auto.ro şi peste 10.400 autovehicule second hand înmatriculate în primele două luni ale anului.
Preţul mediu al autovehiculelor Opel s-a menţinut la valoarea de 3.350 euro, iar în cazul mărcii Ford preţul mediu se situează la valoarea de 3.640 euro, în scădere cu 4,5 procente faţă de luna ianuarie. Marca Ford a înregistrat peste 8.000 anunţuri postate la începutul anului pe Auto.ro şi aproximativ 6.250 autovehicule înmatriculate, arată datele DRPCIV.
Instrument