La cinci luni de la accidentul produs în octombrie anul trecut de “cârcotaşul” Şerban Huidu la Timişu de Sus, Braşov, în urma căruia trei persoane şi-au găsit sfârşitul, procurorii au primit rezultatele expertizei tehnice a celor două maşini implicate în tragedie. La cinci luni de la accidentul produs în octombrie anul trecut de “cârcotaşul” Şerban Huidu la Timişu de Sus, Braşov, în urma căruia trei persoane şi-au găsit sfârşitul, procurorii au primit rezultatele expertizei tehnice a celor două maşini implicate în tragedie.
Deşi nu au anunţat încă nimic oficial în legătură cu raportul întocmit de specialiştii de la Institutul Naţional de Expertize Criminalistice (INEC), una dintre concluzii ar fi aceea că Şerban Huidu circula cu viteză mare în momentul în care a izbit Loganul ce a devenit sicriu pentru şoferul şi cei doi pasageri aflaţi în acesta. Se pare că bolidul lui Huidu avea 87 km/h, iar autoturismul - 40 km/h. Având în vedere tragedia provocată, “cârcotaşul” e cercetat pentru omor din culpă şi riscă opt ani în puşcărie.
Experţii au verificat piesă cu piesă bolidul lui Huidu şi rămăşiţele autoturismului distrus aproape în totalitate. În plus, pentru a da un verdict cât mai aproape de adevăr, specialiştii INEC au realizat, în luna ianuarie a acestui an, şi un experiment judiciar la faţa locului, în cadrul căruia s-au făcut măsurători ale urmelor lăsate de un autoturism în momentul frânării la diferite viteze. Concluziile specialiştilor vor fi citite în zilele următoare şi de apărătorii rudelor victimelor, şi de avocaţii “cârcotaşului”. Dacă există nemulţumiri, se poate ajunge şi la efectuarea unei contraexpertize.
Şerban Huidu are o pasiune de neoprit pentru sportul care a fost la un pas să îl omoare, în decembrie 2010, şi care l-a băgat în spital, unde a stat două luni. “Bebeluşa” Oana Ioniţă este cea care a dezvăluit la Kanal D că Şerban merge d