Guvernul britanic a lansat astăzi o campanie împotriva obezităţii, în care, însă, nu a reuşit să includă şi marile lanţuri de fast-food, printre care McDonalds, Burger King şi KFC, scrie Daily Mail.
Peste 60% dintre adulţii britanici şi o treime dintre copiii cu vârste cuprinse între 10 şi 11 ani sunt obezi. În acest context, ţinta campaniei guvernamentale este de a reduce cinci miliarde de calorii din dieta zilnică a britanicilor. Există numeroase branduri care s-au alăturat acestei campanii, inclusiv Coca-Cola, Mars, Subway, Tesco sau Premier Foods. Toate acestea s-au angajat să reducă numărul de calorii din produsele lor şi să ofere mâncăruri mai sănătoase.
Secretarul Sănătăţii, Andrew Lansley, nu a reuşit să obţină sprijin tocmai din partea companiilor acuzate că ar fi parţial responsabile de o rată a obezităţii atât de mare precum cea a britanicilor. KFC, McDonald's şi Burger King au refuzat să semneze "Acordul responsabilităţii" (Responsibility Deal), cum este numit actul care vizează reducerea numărului de calorii din meniul englezilor până la sfârşitul anului 2014.
"Unele dintre cele mai mari companii din această ţară au decis pur şi simplu să nu îşi bată capul", a declarat Diane Abbot, ministrul sănătăţii în guvernul din umbră al laburiştilor.
Guvernul britanic a lansat astăzi o campanie împotriva obezităţii, în care, însă, nu a reuşit să includă şi marile lanţuri de fast-food, printre care McDonalds, Burger King şi KFC, scrie Daily Mail.
Peste 60% dintre adulţii britanici şi o treime dintre copiii cu vârste cuprinse între 10 şi 11 ani sunt obezi. În acest context, ţinta campaniei guvernamentale este de a reduce cinci miliarde de calorii din dieta zilnică a britanicilor. Există numeroase branduri care s-au alăturat acestei campanii, inclusiv Coca-Cola, Mars, Subway, Tesco sau Premier Foods. Toate acestea s-au angajat să